1)mam polączyć nazwę kraju z najliczniejsza grupą ludnościową występująca w danym państwie.
Litwa , białoruś, ukraina , polska ,

ludy słowian wschodnich , ludy słowian zachodnich , ludy bałtyckie.

2) który z karajów ma najkorzystniejsze warunki naturalne dla rozwoju rolnictwa?/ litwa , białoruś czy ukraina??
dam naj oczywiscie.

2

Odpowiedzi

2010-04-10T20:36:18+02:00
1.litwa - baltyckie, bialorus - wschodnie, ukraina - wschodnie polska - zachodnie

2. ukraina
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:39:38+02:00
1.
ludy słowian zachodnich - Polska
ludy słowian wschodnich - Ukraina, Białoruś
ludy bałtyckie - Litwa

2.
Ukraina, gdyż występują tam rozległe stepy z czarnoziemami (najżyźniejsze gleby)
1 5 1