Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T20:37:41+02:00
Opowiadanie- utwór epicki, forma wypowiedzi, wypracowanie, forma prozy
4 4 4
2010-04-10T20:39:38+02:00
Słowa wieloznaczne??
wieloznaczne- czyli ma wiele znaczeń, opowiadanie wieloznaczne ma 2 rodzaje wieloznacznosci , potencjalną i aktualną.

opowiadanie - mozę być to utwór epicki o prostej akcjii i fabule, mozę być to też podstawowa forma wypowiedzi narracyjnej,
4 2 4
2010-04-10T21:00:49+02:00
1. krótki utwór literacki pisany prozą
2.to , co jest opowiadane
3 4 3