Odpowiedzi

2010-04-10T20:46:42+02:00
Postanawiam ograniczyć korzystanie z komputera i dzięki temu będę mieć czas na codzienne czytanie Pisma Świętego. :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:51:16+02:00
Jako mój duchowy wysiłek w tym momencie postanawiam, że zacznę zauważać Boga w moim życiu poprzez refleksję nad tym co chce mi przekazać. Żeby to zadziałało będę się starał/ła każdego ranka otwierać Pismo Święte na przypadkowej totalnie stronie (powyciągaj zakładki) , spojrzę w przypadkowe miejsce i przeczytam pierwsze dwa zdania, a potem przez cały dzień, do wieczora będę je rozważać. Ma mnie to naprowadzić na to, jakim człowiekiem powinienem/ nnam być i da mi to czas na odnalezienie właściwej drogi w życiu.
1 4 1
2010-04-10T21:40:23+02:00
Postanawiam zmienić swoje życie ale nie tak od razu.
zastanowić się co robię dobrze a co źle.