Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:44:12+02:00
Podam 4 linki ;)
nie wiem, czy dokładnie o to Ci chodziło:

http://slub.onet.pl/_i/obrazki/organizacja/osw.jpg

http://www.tipy.pl/art/2642_big.gif

http://lh3.ggpht.com/__wrIKEnx0Bw/SRbUn6fdKeI/AAAAAAAAEnk/DJwJXc7gY2k/IMG_4987.jpg

http://us.123rf.com/400wm/400/400/pzaxe/pzaxe0905/pzaxe090500209/4865298.jpg
1 1 1
2010-04-10T20:54:51+02:00
Tu masz kilka linków , ale nie wiem dokładnie czy o to Ci chodziło. : )

http://www.nado.pl/foto/obrazki_zakochani/temp_agata_karol-792.jpg

http://www.bokser.org/content/2009/02/26/085640/bonsu_oswiadczyny.JPG

http://slub.onet.pl/_i/obrazki/obyczaje/oswiad_d.jpg
1 5 1
2010-04-10T21:09:30+02:00
Http://wd4.photoblog.pl/lvp2/201002/7F/58018473.jpg
http://www.zspjablowo.pl/foto/2009/Romeo_2009/romeo_2.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/3/3749/z3749583N.jpg
http://www.zamosconline.pl/img/kultura/zlt-5-3.jpg
1 1 1