Czy książka pt. "Zemsta" powinna być szkolną lekturą ?

Mam taką pracę

domową i nie wiem co napisać ;/;/;;/ Myślałam, żeby napisać, że powinna być szkolną lekturą, ale nie wiem co napisać, że dlaczego moje jest takie zdanie ;/

Tylko napiszcie mi na ten temat dużo, bo ja kompletnie nie mogę niczego wymyśleć ;/;/;/
Proszę pomóżcie mi !!!!!

3

Odpowiedzi

2009-11-03T17:26:20+01:00
Możesz napisać , że czytając tą lekture mozemy sobie uświadomić , że niewarto toczyć ze sobą wojny .
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:28:06+01:00
Sadze, ze "zemsta" powinna byc lektura szkolna. Swoje zdanie uzasadniam tym, ze ta ksiazka jest bardzo pouczajaca a zarazem rozsmiesz do lez. Pokazuje nam jak nie postepowac w zyciu aby byc lubianym przez ludzi i jak rozstrzygac spory. Postac papkina dodaje tej ksiazce smaku. z kazda strona lektury poznajemy beztroskie zycie blazna. Ta nowele czyta sie jednym tchem. Uwazam ze jest jak najbardziej na miejscu wsrod szkolnych lektur.
2 5 2
2009-11-03T17:30:47+01:00
Ja myślę , że książka pt. "Zemsta" powinna stać się lekturą.
Ponieważ jest bardzo ciekawa miło się ją czyta.
Zemsta to książka w , której jest akcja , zawsze się coś dzieje.
Moim zdaniem książka ta powinna stać się lekturą.
Nie wiem może 1 klasy gimnazjum? :)

Mam nadzieję że pomogłam!!:)
5 3 5