Odpowiedzi

2010-04-10T20:48:09+02:00
A)100m*60=6000m=6km
6km/h
36/6=6
6 razy szybciej

b) 35min
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:53:09+02:00
Pingwin potrafi ślizgać się po lodzie z prędkością 100m/min, a w wodzie pływa z prędkością 36km/h :
a) ile razy szybciej pingwin pływa niż się ślizga?
b) w jakim czasie pingwin przepłynie 21 km?
100m/min=0,1km/min=6km/h
36km/h:6km/h=6
odp. a) 6
36km/h=3km/5 min
5 min*7=35 minut
odp. b)35 minut
1 4 1