Odpowiedzi

2010-04-10T20:56:15+02:00
Parasol lezacy na fotelu jadacego samochodu wzgledem tego samochodu
odp. b) spoczywa
wzgledem szosy , po ktorej jedzie samochod
odp. a) jest w ruchu
1 5 1
2010-04-10T20:56:19+02:00
1.Parasol lezący na fotelu jadącego samochodu względem tego samochodu b ) spoczywa
2.Parasol leżący na fotelu jadącego samochodu względem tego samochodu a) jest w ruchu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:56:33+02:00
Parasol leżący na fotelu jadącego samochodu względem tego samochodu
b ) spoczywa
względem szosy , po której jedzie samochód
a) jest w ruchu
2 3 2