Odpowiedzi

2009-11-03T17:32:00+01:00
Finlandia,Estonia, Łotwa, Litwa, Polska, Czechosłowacja, Jugosławia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:44:24+01:00
Austria ,Czechosłowacja ,Królestwo Węgier,Królestwo Serbów ,Chorwatów i Słoweńców,Polska,Litwa,Łotwa,Estonia,Finlandia
2009-11-03T17:51:13+01:00
-Austria
-Czechosłowacja
-Węgry
-Serbia
-Chorwacja
-Słowenia
-Polska
-Litwa
-Łotwa
-Estonia
-Finlandia