Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:38:27+01:00
I'm so happy when somebody tell me I am cute. It is so nice and sweet, I really like that. I like playing volleyball so much. It's make me feel fit and needed of course. When I am angry I can go to gymnasium and play volleyball. It's make me relax. I love be with my friends. I love their smiles, laughs, characters. I love that they are with me everytime I need them. It is so important. Well, I think everything what is good makes me happy!

tłumaczenie:
Jestem zadowolna gdy ktoś mówi mi, ze jestem fajna. To mile i slodkie, naprawde mi sie to podoba. Uwielbiam bardzo grac w siatkowke. Dzieki temu czuje sie chuda (fit to takie dziwne slowo, w znaczeniu wysportowana iwgl.) i potrzebna oczywiscie. Kiedy jestem zdenerwowana moge isc na sale gimnastyczna i zagrac w siatke. To mnie odpreza. Kocham byc z przyjaciolkmi. Kocham ich usmiechy, smiechy, charaktery. Kocham to ze sa ze mna zawsze gdy ich potrzebuje. To bardzo wazne. Coz, sadze ze wszystko co dobre uszczesliwa mnie.
1 5 1
2009-11-03T19:13:16+01:00
I'm very happy often. I like is happy. I'm very happy when i listen music.Watches TV too.Is very nice. I'm happy.

przepraszam że tylko 6 zdań ale więcej nie mogłam wymyślić;[
2009-11-03T21:06:03+01:00
Jedyne co daje mi szczęście to moja wspaniała dziewczyna . Jest to najwspanialsza dziewczyna jaka znam. Tylko ona daje mi tyle radości z życia. Bez Dari świat był by niczym i nie miał by dla mnie sensu.Każda spędzona chwila z nią jest dla mnie najważniejszą chwilą w życiu. tylko ją kocham i nigdy jej nie zostawię.Jest to moje światełko w tunelu i świta poza nią nie widzę. <------ wersja polska




It gives sole that luck my fine girl me. There is most fine girl that know. She (it) gives joy from life only me so many (so much) < rear >. There was nothing without world Dari and moment is spent her (it) for I with (from) for I in life most important moment not have sensu.Każda. I love her (it) only and never it in tunnel my not zostawię.Jest światełko and I do not see dawn affectation . <------ wersja angielska


Mam nadzieję że pomogłem
:)