Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T21:16:31+02:00
Temperatura powietrza
wiatr
opady atmosferyczne..

Kwasne deszczce sa powodem malo urodzjanych gleb.ktore psuja w skladiki glebe..

Licze na Naj.
2 5 2
2010-04-10T21:23:18+02:00
Działalność człowieka,

Cyrkulacja atmosferyczna,

Prądy Morskie, wywowyłane dzięki ruchu płyt tektonicznych oraz wiatru które wpływają w dużej części na klimat.
2 3 2