Odpowiedzi

2010-04-10T21:10:12+02:00
18km : 6= 3km- w ciagu godziny
1 5 1
  • agrr
  • Rozwiązujący
2010-04-10T21:11:02+02:00
T = 6h
s = 18km

18 : 6 = 3

w ciągu 1h przeszli 3km


v= s:t
v = 3km\h
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T21:11:13+02:00
Droga przebyta w ciągu godziny :
6 h ----- 18 km
1 h ----- x km
x = 1h * 18 km / 6h = 3km

szybkość ucznia :
V=s/t
s = 18 km
t = 6h
V = 18 km/6h
V = 3 km/h

W ciągu godziny przebyto drogę 3 km; szybkość ucznia wynosi 3 km/h
1 5 1