Wyrazy :
1) Umrzeć
2) Przesunięte
3) Talerzyk
4) Także
5) Porze
6) Zajrzało
7) Przez
8) Przebiegło
9) Rozrzuciło
10) Pokaże
11) Można
12) Obrażonych
13) Żadnych

te wyrazy ułóż wegług
a) Rz wymienia się na R
b) Rz po spółgłoskach
c) Ż wymienia się na g lub z

możecie pisać cyferkami odpowiadającymi ;PP
powinniście zrozumieć. xD ;)

czekam ...

2

Odpowiedzi

2009-11-03T20:03:01+01:00
A) 1, 5
b) 2,3,6,7,8,9
c) 10, 11,12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T22:35:21+01:00
A)
1(umrzeć-umierać)
5(porze-pora)

b)
2(przesunięte - po p),
6(zajrzało - po j),
7(przez - po p),
8(przebiegło - po p),
9(rozrzuciło poz)

c)
10(pokaże-pokazać),
11(można-mogę),
12(obrażonych-obraza)

4,3,13 do żadnej kategorii...