Zad1.
w czasie 20 sekund samochod jechal ze srednia predkoscia 72km/h . Ile wynosi droga ktora przebył samochod w tym czasie ?

Zad2.
Czas obiegu pierwszego sztucznego satelity wokoł ziemi wyniosl 96 min, zas jego srednia predkosc miała wartosc 7,8km/s . Jaka droge w przyblizeniu przebywal satelita podczas 1 obiegu wokół ziemi ? ]

Prosze o pomoc !!
Z góry dzieki ^^

3

Odpowiedzi

2010-04-10T21:12:44+02:00
Zad 1
t= 20s
V= s/t
V= 72 km/h
72km/h * 20s= 1440m
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T21:14:32+02:00
Dane
t=20s
v=72km/h=20m/s

szukane
s=?

roz
s=v*t
s=20m/s*20s=400m


8 4 8
2010-04-10T21:18:14+02:00
Zad.1
DANE :
t=20s
v=72km/h=20m/s

s= ?

s=v × t
s=20m/s × 20s=400m