Odpowiedzi

2010-04-10T21:18:23+02:00
Ohio – stan w północno-wschodniej części Stanów Zjednoczonych, nad jeziorem Erie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T21:19:08+02:00
Ohio – stan w północno-wschodniej części Stanów Zjednoczonych, nad jeziorem Erie. Nazwa pochodzi od rzeki Ohio, która tworzy jego południową granicę.


Okręty podwodne typu Ohio zwane częściej okrętami podwodnymi


nie wiem czy ci to pomoze
2010-04-10T21:20:20+02:00
Ohio – stan w północno-wschodniej części Stanów Zjednoczonych, nad jeziorem Erie. Nazwa pochodzi od rzeki Ohio, która tworzy jego południową granicę.Wschodnia i środkowa część stanu jest wyżynna i pagórkowata. Na zachodzie dominują niziny. Powierzchnia w zachodniej części stanu nizinna, we wschodniej i środkowej wyżynna i pagórkowata.


Myślę że pomogłam...
Liczę na naj^^