W chwili wlaczenia zielonego swiatla ze skrzyzowania ruszyly dwa samochody .Pierwszy w ciagu 10 sekund uzyskal szybkosc 40 km/h , drugi w tym samym czasie 70 km/h . Drugi samochod poruszal sie z przyspieszeniem o :
a) mniejszej wartosci b) wiekszej wartosci

2

Odpowiedzi

2010-04-10T21:22:24+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T21:23:17+02:00
B) o większej wartości, dlatego że w tym samym czasie uzyskał większą prędkość [*]
3 3 3