Odpowiedzi

2010-04-10T21:27:11+02:00
Droga Wokalistko zespołu Plumb.
Bardzo się ciesze , że mam okazje do Pani napisac i powiedzic sie moja opiną na temat pani piosenek. Jestem wręcz zaskoczona.
Gdy slucham utworu i wsluchuje sie w tekst , pochłania mnie to .
Nagle odpływam w inna krainę , krainę gdzie nikt mnie nie widzi nie slyszy a ,wokol mnie toczy sie muzyka do ktorej moge wołacz a ona milkie wysluchujac mnie.Jest to niesamowite przezycie.
dziekuje zakochana fanka .....



przesluchaj sobie ich piosnekek sa switne zachecam np:
Plumb - cut
Najlepsza Odpowiedź!
  • Quen
  • Początkujący
2010-04-10T21:34:26+02:00
Drogi Panie Piotrze Kupicho na początku mojego listu chciał/a bym powiedziec ze bardzo podobaja mi sie pana piosenki.
Szczególnie piosenka jak anioła głos oraz a gdy jest juz ciemno.
Bardzo podobają mi sie te piosenki, gdy ich słucham odrazu sie uspokajam,
Jestem pana bardzo wielką fanką. Ostatnio przeczytałam ze ruszasz w trase koncertową i z bedziesz przejeżdzał przez moje miasto [ wstaw nazwe miasta ] juz się nie mogę doczekać, moje przygotowania do tego koncertu juz trwają. Mysle, że miło spędze czas na tym koncercie oraz bede dobrze sie bawić. Wspaniale jest ujrzeć swojego ulubionego Artystę poraz pierwszy, kiedy znam tylko Pana z pana teledysków oraz z programów w jakich pan gra. Na końcu mojego listu chciała bym pozdrowić Pana .
Fanka [wstaw imie]
Zamiast panie mozesz mówić takie jak ci bo nie wiedziałam czy panie czy odrazu jak do kolegii ;]
1 3 1