Odpowiedzi

2010-04-10T21:29:17+02:00
Musi poruszać się dłuższą stroną do przodu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T21:30:29+02:00
Należy odpowiednio przechylić płytę.
2010-04-10T21:39:00+02:00
1/Aby obserwator postrzegał prostokątną płytę jako kwadrat musi się ona poruszać tak, aby dłuższa krawędź b poruszała się poziomo względem obserwa-
tora, a krótsza a była prostopadła do kierunku ruchu. Potrzebną prędkość
wylicza się z równania