Proszę o rozwiązanie krzyżówki!

1. Element wiązki przewodzącej korzenia. (4 litery)
2. Warstwa utworzona z przylegającymi do siebie komórek, stanowiąca ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. (6 liter)
3. Zależność występująca między grochem a bakteriami wiążącymi azot atmosferyczny (8 liter)
4. Wypustki komórek tkanki okrywającej pobierające wodę z gleby (8 liter)
5. Grupa komórek chroniąca wstożek wzrostu (9 liter)
6. Warzywo, którego korzeń gromaczi substancje odżywcze (5 liter)

Hasło:.............................to..................................................

3

Odpowiedzi

2010-04-10T22:24:51+02:00
1) nerw
2) skórka
3) symbioza
4) kutykula
5) ?
6) seler
2010-04-10T22:26:36+02:00
1.łyko
2.Skórka
3.symbioza
4.wlosniki
5.czapeczka
6.burak
Moje jest prawidlowe pani mi sprawdzala :d
aha i nerw na pewno nie bedzie :p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:39:04+02:00
1. Łyko
2. Skórka
3. Symbioza
4. Włośniki
5. Czapeczka
6. burak

Hasło: Osmoza ???