Odpowiedzi

2010-04-10T21:55:22+02:00
Barcelona wygrała z arsenalem
2010-04-10T21:55:31+02:00
Real i Barcelona uczczą pamięć ofiar katastrofy
Druga porażka naszych hokeistów
Piotr Nurowski nie żyje. Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:00:57+02:00
11 kwietnia Piotr Nurowski nie żyje. Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego zginął w katastrofie rządowego samolotu w Smoleńsku


10 kwietnia Polscy hokeiści przegrali z Ukrainą 1:2

7 kwietnia wiadomość że Ukraina zdąży się przygotować do Euro 2012.