Odpowiedzi

2010-04-10T22:10:53+02:00
B - Biodegradowalne.Butelki Pet.
E - Ekologicznie.
G - Geoterma.
S - Segregacja.Szkło.
P - Porzadki.Plastik.
Ś - Śmieci.
M - Makulatura.
I - Inne.
Z - Ziemaia.
N - Natura.
W - Woda.
O - Oszczędzanie.

Wiecej nie mam pomysłow.`! ; [[
Mam nadzieje ze chodz troche pomoglam.; ]]
< 33
Sory ze tak pomieszane.; DD
2010-04-10T22:13:30+02:00
A jak
B jak bakterie
C jak czystość
D jak dokładne oczyszczanie środowiska
E jak ekologia
F jak
G jak geoterma
H jak
I jak infekcja
J jak
K jak konieczność sprzątania
L jak logika
M jak
N jak
O jak odpadki
P jak Porządek
R jak Rozsądek
S jak sprzątanie, segregacja
T jak
U jak uczciwość
W jak worki do sprzątania śmieci
Z jak

nie wiem czy o to chodziło i nie do wszystkich wymyśliłam resztę sbróbuj sam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:31:59+02:00
Abisal
Biotop
CO₂
Destruenci
Epipelagial
Fototrofy
Gleba
Heterotrofy
Igły
Jesion
Konsument
Las
Modrzew
Nitryfikacyjne (bakterie)
Organizm
Pogórze
Rekin
Step
Tundra
Ujście Warty
Węglan wapnia
Ziemia