Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:41:32+01:00
1. 3x-9 > 7x+3
3x-7x > 3+9
- 4x > 12 / :(-4)
x < -3
2. 5(6-x)+3 > 2(2x-4)
30-5x+3 > 4x - 8
33 - 5x > 4x-8
-5x - 4x > -8 - 33
-9x > -41 / :(-9)
x < 4,(5)
3. (2x+6):3 + 4 >0
2x+6+12 > 0
2x > -18 / :2
x > -9
4. (x-6):4 - (3x+2):3 < X+3
3x-6 -12x-8 < x+3
-9x - 14 < x+3
-9x - x < 3 + 14
-10x < 17 / :(-10)
x > - 1,7

2009-11-03T17:51:11+01:00
1: 3x-9>7x+3
3x-7x>3+9
-4x>12/(-4)
x<3

2: 5(6-x)+3>2(2x-4)
30-5x+3>4x-8
-5x-4x>-8-3-30
-9x>-41/(-9)
x>41/9

3:2x+3/6+4>0
2x>-3/6-4
2x>-3(3/6)/2
x>-3(1/12)

4:x-4/6-3x+2/3<x+3
x-3x-x<3+4/6-2
-4x<1(4/6)/(-4)
x>-1(4/24)

Chyba choć nie mam pewności w 100% :(
2009-11-03T17:56:31+01:00
1)3x-9>7x+3
3x-7x>3+9
-4x>12/:(-4)
x<-3
2)5(6-x)+3>2(2x-4)
30-5x+3>4x-8
33-5x>4x-8
-5x-4x>-8-33
-9x>-41/:(-9)
x<4(cale) 5/9(w ułamku)
2x+6/3(w ułamku)+4>0
2x>-6/:2
x>-3
4)x-6/4(w ułamku)-3x+2/3(w ułamku)<x+3
-2x-6/4(w ułamku)+2/3(w ułamku)<x+3
-2x-x<3+6/4(w ułamku)-2/3(w ułamku)
-3x<3+18/12(w ułamku)-8/12(w ułamku)
-3x<3+10/12(w ułamku)
-3x<3(całe)5/6(w ułamku)/:(-3)
x>23/6(w ułamku) × -1/3(w ułamku)
x> -23/18(w ułamku)
x>-1(całe)5/18(w ułamku)

ALE NIE JESTEM PEWNY