Odpowiedzi

2010-04-10T22:07:56+02:00
Nie ma sensu kochać rzeczy od których będziemy oderwani. - Ani chodziło o to, że nie należy kochać, tęsknić, marzyć o rzeczach, których nie możemy mieć, których nie jesteśmy w stanie nawet dotknąć. Lepiej, gdy zapomniemy o tym i żyjemy dalej, niż żyć w złudzeniach, że otrzymamy to czego chcemy lub, ta rzecz czy ktoś do nas wróci. Nie można żyć w złudzeniach.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:10:00+02:00
Nie ma sensu kochać rzeczy od których będziemy oderwani oznacza,że czasem nie należy zakochiwać się w czymś lub w kimś z którym rozstaniemy się na długo,oderwiemy się od osoby czy też rzeczy.Ponieważ będziemy za tym tęsknić niewyobrażalnie,będziemy musieli pogodzić się z tym,że ta osoba jest daleko od ciebie.Żaden człowiek nie chce tego doświadczyć.Miłość jest piękna i należy ją pielęgnować a trudno jest to robić an odległość.