Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:17:23+02:00
W symbiozie żyją polip i pustelnik. polip korzysta na tym ,gdyż przemieszcza się razem z krabem, natomiast krab ma w postaci polipa ochronę przed drapieżnikami.
1 5 1
  • atmo
  • Początkujący
2010-04-10T22:17:43+02:00
Ukwiał i rak pustelnik
ukwiał może sie przemieszczać a rak ma ochrone.
1 5 1
2010-04-10T22:29:20+02:00
Hehe jest jeszcze...
brzoza z kozaczkiem... kozak ma jedzonko a brzoza woda :D
2 1 2