Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:31:31+02:00
T. NABŁONKOWA- OKRYWA POWIERRZCHNIĘ CIAŁA.

-T. ŁĄCZNA-PODTRZYMUJE I CHRONI NARZĄDY.

-T.KOSTNA- BUDUJE SZKIELET WEWNĘTRZNY WIĘKSZOŚCI KRĘGOWCÓW.
4 4 4
2010-04-10T22:32:13+02:00
Tkanki zwierzęce.



TKANKA ŁĄCZNA



KREW



CHRZĄSTKA


KOŚĆ


TKANKA NABŁONKOWA


TKANKA NERWOWA


TKANKA MIĘŚNIOWA



MIĘŚNIE GŁADKIE



MIĘŚNIE POPRZECZNIE PRĄŻKOWANE



MIĘSIEŃ POPRZECZNIE PRĄŻKOWANY SERCA

2 3 2