Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:37:11+02:00
1. Wszystko, tylko nie mięta
2. Diupa
3. Krzywe 10
4. Lawenda w chodakach
5. Drugi
6. Michał Jakiśtam
7. Ogon kici
8. Kiedyś na pewno

Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1
  • AdQ
  • Początkujący
2010-04-10T22:37:53+02:00
Książki Ewy Nowak ( oprócz "wszystko nie mięta" )

* Drugi
* Michał Jakiśtam
* Środek kapusty
* Ogon kici
* Koleżaneczki
* Kiedyś na pewno
* Chłopak Beaty
* Rezerwat Niebieskich Ptaków
* Yellow bahama w prążki
* Bardzo biała wrona


Inne :

* Hortense Ullrich
1000 powodów, żeby nie cierpieć z miłości
* Hortense Ullrich
1000 powodów, żeby się nie zakochać


Pozdrawiam :) (mam nadzieję, że pomogłam :P)