Odpowiedzi

2010-04-10T22:33:23+02:00
15000 * (1+0,02)^4 = 15000 * 1,08243216 = 16236,48 zł - tyle będzie po 2 latach, jeżeli lokata będzie odnawiana
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:34:53+02:00
100% - 15000
4% - x

15000 * 4
------------ = 600
100

15000 + 600 = 15600

100% - 15600
4% - x

15600 * 4
----------- = 624
100

15600 + 624 = 16224

Odp. Po dwóch latach oszczędzania otrzymamy kwotę w wysokości 16224 zł.
1 5 1