Szukam dobrego pomysłu na zrobienie prezentacji z informatyki.
To musi zaciekawić, miec "to coś" ;) żeby przykuwało uwagę ;)
Proszę o kilka dobrych pomysłów z rozwinięciem co na poszczególnym slajdzie by opisac ;)
bd bardzo wdzieczna ;)

3

Odpowiedzi

  • atmo
  • Początkujący
2010-04-10T22:39:54+02:00
Zrób prezentacje, np. o środowisku, o twojej szkole albo o mieście.
dodaj wykresy i tabele, żeby były czytelne. przejścia, animacje obrazki, filmiki,
do wszystkiego możesz podłożyć fajną relaksującą muzykę.
tło ustaw stonowane i delikatne, ustaw dobre czasy przejść między slajdami.
mam nadzieje że pomoglam.
2010-04-10T22:41:00+02:00
Możesz zrobić prezentacje o 'Katyń" dzisiejszej katastrofie i Janie Pawle II o to że kwiecień jest trudnym miesiącem dla polaków. że w nim zginęło wielu ważnych ludzi dla naszego kraju
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T22:48:51+02:00
Zrób prezentacje o Katyniu. Na pierwszym slajdzie bys mogła umieścic znicz płonący oraz tytuł prezentacji. Na drugim opis tego co bedzie zawarte, taki jakby spis treści. Na kolejnych życiorys Lecha Kaczyńskiego. Na kilku następnych możesz równiez umiesci jakieś zdjecia i opisy jego zony i jego. Pod koniec mozesz umieśc zdjecia z Katynia, które by okazywały co wydarzyło sie tam 70 lat temu. Na koniec pokazu jeśli zechcesz możesz umiesci taki tekst "Katyń zabija Polaków po raz drugi, [*] dokładnie 70 rocznica. Przypadek? Trudno mi w to uwierzyc" cos w tym stylu jesli zechcesz