Przetłumacz na polski
unser lehrer fragt viel . In musik schreiben wir nur noten . wir lernen nut Grammatik. Der Chemilelehrer ist sehr streng . Wit haben 6 stunden english . Unser lehrer ist locker . Meine Schule ist modern . in sport reiten wir oft .

3

Odpowiedzi

2009-11-03T17:36:26+01:00
Nasz nauczyciel dużo pyta. Na muzyce piszemy tylko nuty. Uczymy się gramatyki. Nauczyciel chemii jest bardzo surowy. Mamy 6 lekcji angielskiego. nasz nauczyciel jest luzakiem. moja szkoła jest modna. na w-f często jeździmy konno
2009-11-03T17:42:49+01:00
Nasz nauczyciel dużo (często)pyta. Na lekcjach muzyki piszemy tylko nuty.Uczymy się tylko gramatyki. Mamy sześć godzin angielskiego.Nasz nauczyciel jet luzacki. Moja szkoła jest nowoczesna.na lekcjach w-f'u często jeździmy konno.

Liczę na "najlepszą odpowiedz" ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:47:53+01:00
Nasz nauczyciel dużo pyta.
Na muzyce piszemy tylko nuty.
My uczymy się tylko gramatyki.
Nauczyciel chemii jest bardzo wymagający.
My mamy 6 godzin angielskiego.
Nasz nauczyciel jest luzakiem.
Moja szkoła jest modna.
W sporcie (reiten to jazda na koniu)jeździmy często.