Odpowiedzi

2009-11-03T17:36:16+01:00
Roslinnosc srodziemnomorska
-makia
-cyprys
-wawrzyn
-dab korkowy
-pinie
-cedr
-drzewo oliwne
-deander

Rosliny uprawiane na plantacjach
-winorosl
-oliwnki
-figi
-pomarancze
-mandarynki
-cytryny
-pistacje
-truskawki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:13:56+01:00
2009-11-03T18:40:07+01:00
Klimat równikowy wilgotny- zielone lasy równikowe
klimat podrównikowy- sawanny
klimat zwrotnikowy suchy-pustynie
klimat podzwrotnikowy śródziemnomorski- makia