Odpowiedzi

2010-04-11T00:07:04+02:00
Jeżeli stęzenie procentowe wynosi 50 to

50g subst-----50gH2O
xg subst--------100g H2o
X=100g

rozpuszczalnosc glukozy w tej temp wynosi 100g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T00:11:14+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. rozpuszczalności
50g cukru-----50g wody (100g roztworu - 50g cukru)
xg cukru-----100g wody
x=100g cukru
Rozpuszczalność glukozy wynosi 100g
1 5 1