Odpowiedzi

2010-04-10T23:30:57+02:00
!. Podaj przykład ciągu, który nie jest malejący ?
1,1,1 - ciag staly.
2. Podaj przykład ciągu, który nie jest rosnący ?
3,2,1 - ciag malejacy lub 1,1,1 jest staly :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T23:31:43+02:00
!. Podaj przykład ciągu, który nie jest malejący ?
1,1,1,1,1,1,1,...
1,2,3,4,5...
1,3,9,27,...
1,-1,1,-1,1,-1....
2. Podaj przykład ciągu, który nie jest rosnący ?
1,1,1,1,1,1,1,...
1,-1,1,-1,1,-1....
5,4,3,2,1,0,-1,....
1 5 1
2010-04-10T23:32:40+02:00
1) 1<2<3<4
2)5>4>3>2>1
coś takiego