Odpowiedzi

2010-04-10T23:40:56+02:00
W wodzie: śliska, otoczona sluzem aby było lepsze tarcie podczas płynięcia oraz ochrona przed urazami podczas płynięcia, opływowy kształt, dobrze zbudowane kończyny do szybkiego pływania
na lądzie: przeważnie zielony kolor co ułatwia kamuflasz w środowisku, pokrycie śluzem aby nie wysuszyć organizmu i ochrona przed urazami zewnętrznymi,
dobrze zbudowane kończyny do szybkiego bigania
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T23:41:19+02:00
W wodzie:
- błona pławna miedzy kończynami (palcami?)
- opływowy kształt ciała
- posiada skrzela
- na ciele ma śluz ułatwiający poruszanie się w środowisku wodnym

na lądzie
- ma zwinny długi język
- potrafi skakać, ma do tego przystosowane kończyny
- oddycha workowatymi płucami oraz przez skórę
- zielony kolor ciała ułatwiający wtopienie się w otoczenie