Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T01:38:00+02:00
V₁ = 4 km/h
t₁ = 1⅔ h
t₂ = 32 min = 8/15 h
s = 4 km/h * 1⅔ h = 20/3 km = 6⅔ km
Przebyli tą samą drogę, więc:
V₂ = s/t₂ = 20/3 km * 15/8 h = 12,5 km/h

Odp. B.
1 5 1
  • qasa
  • Początkujący
2010-04-11T01:41:06+02:00
2010-04-11T01:43:54+02:00
Vp=4 km/h
tp= 1h40min + 32 min =1h72min=2,2 h
czas rowerzysty = 32 min = 8/15h
4×2,2 = 8,8 km - droga piechura i tym samym rowerzysty.

wzór na prędkość
V= s/t

V=8,8 : 8/15
V= 16,5 km/h

Odp. A.