Odpowiedzi

2010-04-11T08:42:44+02:00
Cień...
... na twarzach ludzkich.
... figlarny obraz rzeczywistości.

Odbicie...
... tych samych uczuć, nie istnieje.
... lustrzane, czy pawdę powie?

Człowiek...
... w otwartym oknie przeznaczenia.
... swą myśl na wieki utrwala.

Posąg...
... to twórczość bez ograniczenia.
... przez wieczność smutny żywot snuje.

Dom...
...odbity na jaśniejącej trawie.
...w szybach pędzących aut.

Drzewo...
...czyżby szeptało coś?
...czemóż tak smutnieje?

Dobranoc...
... mój księżycu, dnia każdego.
... już czas, swe źrenice zasłonić.
2010-04-11T08:52:12+02:00
Położony jest u ujścia Motławy, do Wisły nad zatoką Gdańską, wraz z Gdynią i Sopotem tworzy Trójmiasto, szerzej wraz z Pruszczem Gdańskim, Redą, Rumią i Wejherowem jest elementem aglomeracji gdańskiej.
Niegdyś miejsce ścierania się kultur polskiej, niemieckiej i żydowskiej. Dzisiaj ważne centrum kulturalne i naukowe, oraz węzeł komunikacyjny Polski północnej.

Mam nadzieję że pomogłam ;).......
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T09:26:06+02:00
Cień...
... na twarzach ludzkich.
... figlarny obraz rzeczywistości.

Odbicie...
... tych samych uczuć, nie istnieje.
... lustrzane, czy pawdę powie?

Człowiek...
... w otwartym oknie przeznaczenia.
... swą myśl na wieki utrwala.

Posąg...
... to twórczość bez ograniczenia.
... przez wieczność smutny żywot snuje.

Dom...
...odbity na jaśniejącej trawie.
...w szybach pędzących aut.

Drzewo...
...czyżby szeptało coś?
...czemóż tak smutnieje?

Dobranoc...
... mój księżycu, dnia każdego.
... już czas, swe źrenice zasłonić.