4. Ciepło właściwe to:
a) ilośc energii niezbędna do zagotowania danej cieczy.
b) ilośc energii niezbędna do utrzymania ciała w stałej temperaturze.
c) ilośc energii, którą trzeba dostarczyc, aby zwiększyc temperaturę 1kg substancji o 1K..
d) tylko odpowiedz A i C są prawdziwe.

3

Odpowiedzi

2010-04-11T08:50:20+02:00
2010-04-11T08:51:32+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T08:52:01+02:00
Ciepło właściwe to ilość energii, którą trzeba dostarczyć, aby zwiększyć temperaturę 1kg substancji o 1K.

Odp.: C
1 1 1