Odpowiedzi

2009-11-03T17:35:13+01:00
Ostry, powinien stosować sie do praw wymyślonych prze siebie, powinien być przede wszystkim stanowczy i nie dać sie zastraszyć ;)))
chyba tak
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:36:44+01:00
-musi być surowy dla bliskich sobie, aby nikt nie zarzucił mu nepotyzmu,
- rozkazów władcy trzeba przestrzegać,
- to władca nadaje prawo,
- musi dbać o swój autorytet,
- musi zaprowadzić pokój,
- kieruje się dobrem państwa
2 3 2
2009-11-03T17:36:51+01:00
Według Kreona wladca powinien być nieustępliwy, mający swoje zdanie o przestrzaganiu wlasnych zasad.
2 2 2