Co pomaga we wzrastaniu w czystości?
Co znaczą słowa "Gdzie skarb twój, tam będzie serce twoje"?
Wyjaśnij słowa: "Błogosławieni w duchu".
Dlaczego Pan Jezus przykładał tak wielką wagę do modlitwy?
Czym była modlitwa dla Matki Bożej?
Czym jest Modlitwa Pańska?

To są pytania do Bierzmowania. Proszę o szybka odpowiedź ;))
Dam najlepsze za pierwszą odpowiedź na wszystkie pytania ;))

2

Odpowiedzi

2010-04-11T22:28:51+02:00
2 pyt.
chodzi o to by nie gromadzić skarbów tu na ziemi bo to nie jest ważne. co z tego, że tu na ziemi mamy wszystko czego nam potrzeba i przez to nie zwracamy uwagi na potrzeby innych. ważne jest to żeby przez dobre uczynki a czasem zwykła rozmowę albo zwyczajny uśmiech gromadzić sobie te skarby w niebie.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T22:50:18+02:00
1)Co pomaga we wzrastaniu w czystości?
We wzrastaniu w czystości pomaga:
opanowanie pożądań zmysłowych,
odrzucenie nieczystych i pożądliwych spojrzeń, upodobań w
myślach,
zachowanie wstydliwości w stroju i w postępowaniu,
dbanie o higienę wyobraźni unikając filmów, pism, gorszących
sytuacji, w których poniża się godność ludzkiego ciała i tym
samym całego człowieka.


6)Czym jest Modlitwa Pańska?
Modlitwa Pańska to modlitwa "Ojcze nasz", której nauczył nas Pan Jezus
Modlitwa Pańska jednoczy nas z Ojcem, z Jego Synem, Jezusem Chrystusem i z Duchem Świętym. Jednocześnie objawia nam ona kim jesteśmy.



2 5 2