Wypisz państwa Ameryki Łacińskiej i dopisz do nich stolice.
Chcę tylko żebyście sprawdzili czy dobrze to zrobiłam i czegoś nie pominęłam bo słyszałam, że jest ich ok. 30 a nie 18.
państwo-stolica
1.meksyk-meksyk
2.wenezuela-caracas
3.kolumbia-bogota
4.ekwador-quito
5.peru-lima
6.boliwia-sucre
7.chile-santiago
8.argentyna-buenos aires
9.urugwaj-montevideo
10,paragwaj-asuncion
11.brazylia-brasilia
12.gwatemala-gwatemala
13.kostaryka-san jose
14.kuba-hawana
15.dominikana-santo domingo
16.salwador-san salwador
17.nikaragua-managua
18.panama-panama
19.puert rico-san juan

3

Odpowiedzi

2010-04-11T09:11:15+02:00
Raczej nie ma wiecej bynajmniej ja nie znalazłam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T09:18:14+02:00
Jeszcze musisz dopisać:
Gujana - Georgetown
Antyle - Willemstad
To region karaibski, który uważa się obecnie za odrębną strefę, która należy do Ameryki Łacińskiej na zasadzie federacyjnej.
A no i zbrakło jeszcze niektórych państw Ameryki Centralnej:
Belize - Belmopan
Salwador - San Salvador
Gwatamela - Gwatamela
Honduras - Tegicgalpa
Nikaragua - Managua
2010-04-11T09:18:33+02:00
Gujana -Georgetown tego u ciebie nie widzę
podobno jest 20 tych państw

pozdr