Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:21:09+02:00
Tereny zielone mają ogromne znaczenie dla zdrowia człowieka. Filtrują one powietrze zatrzymując zanieczyszczenia pyłowe i gazowe, absorbują zanieczyszczenia emitowane przez pojazdy, chronią przed wiatrem (drzewa). Rośliny dostarczają tlenu, co poprawia jakość powietrza.
Latem tereny zielone obniżają temperaturę powietrza, gdyż ocieniają podłoże, wskutek czego dociera tam mniej promieniowania słonecznego. Ponadto powodują wzrost wilgotności powietrza. Tłumią również hałas.
Przyroda wpływa na dobre samopoczucie i kondycję człowieka. Uciążliwości życia codziennego są łagodzone przez bogactwo
i różnorodność środowiska przyrodniczego, dlatego człowiek ucieka na łono przyrody. Człowiek w kontakcie z przyrodą wycisza się, relaksuje, regeneruje swoje siły, obcuje z jej pięknem.
Tereny zielone mają również walory krajobrazowe. Można uprawiać turystykę, sport lub wypoczywać biernie. Dlatego musimy chronić przyrodę przed niszczącym wpływem cywilizacji.

Proszę ;D
1 1 1
2010-04-11T11:43:52+02:00
Mają ogromne znaczenie dla zdrowia człowieka. Filtrują one powietrze zatrzymując zanieczyszczenia pyłowe i gazowe, absorbują zanieczyszczenia emitowane przez pojazdy, chronią przed wiatrem (drzewa). Rośliny dostarczają tlenu, co poprawia jakość powietrza.
Latem tereny zielone obniżają temperaturę powietrza, gdyż ocieniają podłoże, wskutek czego dociera tam mniej promieniowania słonecznego. Ponadto powodują wzrost wilgotności powietrza. Tłumią również hałas.
Przyroda wpływa na dobre samopoczucie i kondycję człowieka. Uciążliwości życia codziennego są łagodzone przez bogactwo
i różnorodność środowiska przyrodniczego, dlatego człowiek ucieka na łono przyrody. Człowiek w kontakcie z przyrodą wycisza się, relaksuje, regeneruje swoje siły, obcuje z jej pięknem.
Tereny zielone mają również walory krajobrazowe. Można uprawiać turystykę, sport lub wypoczywać biernie. Dlatego musimy chronić przyrodę przed niszczącym wpływem cywilizacji.
Miłam to samo i dostalam z tej odpowiedzi 5 ;)

1 1 1