Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T09:16:57+02:00
Schronieniem, ciepłem rodzinnym itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T09:18:28+02:00
Dom, dla mnie to nie jest tylko słowo oznaczające budynek. Dla mnie to miejsce gdzie chętnie wracam, gdzie czuję się bezpieczna i oczywiście gdzie mieszkam razem ze swoja rodzina. Dom jest jak by azylem, miejscem schronienia umysłowego i nie tylko. Dom to miejsce ciepłe, pełne czułości i miłości. Dla mnie dom to po prostu miejsce życiowe tzn. gdzie sie wychowujemy, tworzymy wspomnienia i kształtujemy swoje charaktery, to cos wyjątkowego.
1 5 1