Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T09:38:00+02:00
Podrzucony kamień leciał najpierw do góry(energia potencjalna) potem spadł. Który z opisów dotyczy wznoszenia się a który spadania?
I. Energia potencjalna rośnie, energia kinetyczna rośnie.
II. Energia potencjalna rośnie, energia kinetyczna maleje.
III. Energia potencjalna maleje energia kinetyczna rośnie.
IV. Energia potencjalna maleje, energia kinetyczna maleje.

prawidłowa to :
III. Energia potencjalna maleje energia kinetyczna rośnie.
4 4 4
2010-04-11T09:49:32+02:00
Wznoszenie: energia potencjalna rośnie, kinetyczna maleje
Opadanie: energia potencjalna maleje, kinetyczna rośnie
5 5 5