Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T09:35:53+02:00
Poeta stara się na wytłumaczyć, że nie należy tracić czasu na kłótnie i konflikty. Współcześni ludzie zbyt nisko cenią sobie drugiego człowieka. Nie zdają sobie sprawy, że życie jest krótkie i nieprzewidywalne. Poeta pragnie zachęcić nas do tego, aby żyć w wszystkimi w zgodzie i nie bać się mówić o swoich uczuciach. Nie powinniśmy tracić cennego czasu na spory, aby potem nie obudzić się ze świadomością, że nie zdążyliśmy wyznać komuś miłości...
46 2 46
2010-04-11T09:38:15+02:00
Poeta próbuje nam przekazać w swoim wierszu to, że powinniśmy śpieszyć się kochać ludzi ponieważ stale nie doceniamy innych i nie kochamy ich wystarczająco mocno lub nie doceniamy wich wcale przed śmiercią. Po śmierci może już być za pózno.
83 1 83