Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:12:34+02:00
10km/h = 1000m/3600s ~ 0,27m/s
10m/s = 0,001km/3600s = 0,000002km/s
10km/min = 10000m/60s ~ 166m/s
10m/s = 0,001km/60s = 0,000166m/min
10m/min = 0,001km/60min = 0,000166km/min
10km/h = 1000m/60min ~ 16,6m/min
2 4 2
2010-04-11T18:23:56+02:00
10km/h= x m/s 10 m/s = x km/min
10*1000/3600= x m/s 10 m/s = x*1000/60
2,78 m/s =x 0,6 km/min =x

10m/s= x km/h 10m/min= x km/h
10m/s= x*1000/3600 10m/min= x*1000/60
36 km/h= x 0,6 km/h = x

10km/min = x m/s 10km/h = x m/min
10*1000/60 = x m/s 10*1000/60 = x m/min
166,67 m/s = x 166,67m/min= x

bardzo proszę...;) ;**
pozdrawiam...;)

2 4 2