Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T09:59:58+02:00
Kultura:
- Teatr Narodowy
- Filharmonia Narodowa
- Pałac w Wilanowie
- Muzeum Narodowe
- Zamek Królewski

Zabytki:
- Pałac Prezydencki
- Kościół Wizytek
- Kościół pokarmelicki pw. Wniebowzięcia NMP
- Zamek Królewski
- Pałac w Wilanowie

Zakłady:
- Huta Warszawa
- ZPC Ursus
- Fabryka Samochodów Osobowych
1 4 1
2010-04-11T10:52:31+02:00
1. Muzeum Narodowe w Warszawie
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Muzeum Łowiectwa i Jeździectwa w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie

2.Pałac Kultury i Nauki
Kościoł św.Augustyna
Cmentarz Powąskowy
kościół pw. Antoniego Padewskiego - Mokotów
Konkatedra Matki Bożej Zwycięskiej

3.Bakoma
Warszawski Okręg Przemysłowy
Philips Polska
Odlewnia dzwonów A. Zwoliński i S. Czerniewicz
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
1 5 1