Odpowiedzi

  • MSii
  • Początkujący
2010-04-11T10:00:49+02:00
Elo konrado
moim zdaniem odpowiedz b
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:04:27+02:00
U=30V
I=2A
n=2
R1=R2=?
----------------------------------------------
I=U/R=30V/2A=15Ω
ponieważ żarówki są połączone szeregowo to ich opór jest równy sumie oporów
R=R1+R2, ponieważ żarówki są takie same to opór jednej żarówki jest równy R/2=15Ω/2=7,5Ω
odp. a