Odpowiedzi

2009-11-03T17:37:59+01:00
Zależy od czasu, w jakim drga ciało.
2009-11-03T17:38:13+01:00
Czas trwania dźwięku zależy od czasu, w jakim drga ciało; z chwilą, gdy ciało przestaje drgać, gdy drgania zanikają, zanika również i dźwięk. Czas trwania dźwięku przedłuża się pozornie, gdy dźwięk zostaje zagrany w dużym pomieszczeniu o ścianach odbijających falę dźwiękową, np. w kościele.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:54:18+01:00
Czas trwania dźwięku zależy od czasu w jakim drga źródło dźwięku, a pośrednio także od siły z jaką wprawimy to źródło w drgania. Bezwzględny czas trwania dźwięku można ustalić w sekundach - posługujemy się wówczas metronomem. W praktyce muzycznej często czas trwania każdej z nich jest względny; zazwyczaj używamy różnych oznaczeń tempa, przez co jednostka jest w przybliżeniu ustalona.

Mam nadzieję że trochę pomogłam (bynajmniej tak mi tłumaczyli w muzycznejxD)
1 5 1