MITOLOGIA
Może ktoś zna jakąś fajną stronę internetową z testami z mitologii dla 1 klasy gimnazjum. Chodzi mi głównie o to abym mogła poćwiczyć mitologie na jakiejś stronie. Najlepiej by były pytania i możliwość sprawdzenia wyniku...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:38:11+01:00
Testwiedzy.pl

http://testwiedzy.pl/search.html
2009-11-03T17:38:50+01:00
Nie wiem czy akurat będą pytania z mitologi ale chyba napewno na www.gwo.pl i tak w dział gimnazjum klasa 1 J. Polski:) pozdrawiam;**
2009-11-03T17:39:21+01:00
Http://testy. eduskrypt.pl/ mitologia__test_sprawdzajacy_wiadomosci-test-172.html

bez spacji ma być jak coś :P