Odpowiedzi

2010-04-11T10:19:55+02:00
Rosja toczyła wojnę z Turcją, więc Polacy chcieli to wykorzystać.
W 1788 zwołali Sejm Wielki (Czteroletni) i sporządzili Konstytucję 3 Maja.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:23:15+02:00
1)Wybieranie króla
2)W sejmie wielkim starli się zwolennicy reform z konserwatystami pragnącymi zachować dotychczasowy porządek. Obrady trwały 4 lata(2 kadencje) a posłowie zawiązali konfederacje.
12 2 12