Odpowiedzi

2010-04-11T10:30:01+02:00
przed świętami wielkanocnym mama i ja postanowiłyśmy upiec p ciasta na święta wielkanocne.napoczątku udałyśmy się do sklepu by kupić składniki.
gdy przyjechałyśmy do domu.naszykowałam naczynia foremki oraz składniki. mama włączyła piekarnik aby nagrzał się do 180 stopni C ja upiekłam babeczki.smatrowałam foremki.skończyłyśmy o godz. 20
następnego dnia przyjechała do nas rodzina poczętowaliśmy ją ciastem oraz herbatą bardzo wszystkim smakowało. długo pamitamy ten dzień
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T10:31:47+02:00
Wielkanoc zbliża sie dużymi krokami.
w domu jest świąteczna atmosfera.
posprzatane jest pięknie i ozdobione światecznymi
dekoracjami w całym mieszkaniu. zawsze wyczekuję tych świat
z moja młodsza siostrą, bo wyedy malujemy kolorowe pisanki.
Gdy zbliżają się śwyeta pomagam mamie
przy wypiekach wielkanocnych. ostatnio stlukłem jedno jajko,
mama powiedziała zebym sie nie martwił. mieszałem,
ciasto dodajac mąke. mama dodawała jeszcze inne magiczne składniki.
gdy wszystkie składniki były zmieszane, mama włożyła formę z ciastem
do piekarnika. juz po 30 minutach czuć było cudowny zapach świątecznego ciasta.