Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:44:26+01:00
Akceptowanie przez człowieka płciowości stanowi wartość o charakterze społecznym ponieważ każdy powinien sie wzajemnie szanować bez względu na to czy jest chłopakiem czy dziewczyną powinno nie robić to rożnicy.Powinno sie być akceptowanym przez społeczeńtwo bez różnicy na płeć
1 3 1
2009-11-03T17:49:52+01:00
Ponieważ każdy jest równy innemu bez znaczenia na płeć i wiek.
1 3 1
2009-11-03T18:08:55+01:00
Dlatego ze kazdy człowie jest taki sam nikt nie jest gorszy czy to kobieta czy męszczyzna więc trzeba ich traktować iednakowo
Bo każde ma takie same prawa
1 3 1